Over ons


Wij zijn echte professionals die dezelfde waarden met elkaar delen. Wij geloven in het leveren van uitstekende dienstverlening met hart en ziel. Ons doel is om waarde toe te voegen. Streven naar het 5-sterren niveau en naar: win-win-win-win-win. Voor de klant, de medewerkers van de klant, de maatschappij, ons bedrijf en persoonlijk. Het is niet altijd makkelijk, maar dat is onze focus.

Gemaakt met kennis, kunde, hart en ziel


Wij hebben de moed om goed te zorgen voor uw dienstverlening, uw mensen, uw (interne)klanten en voor u.


Wij combineren onze waarden met onze kennis, kunde, ervaring. We denken en handelen vanuit ratio, gevoel en intuitie. We schakelen van strategie naar de operatie en weer terug. Onze aanpak en manier van werken heeft altijd betrekking op de combinatie; inhoud, proces en tactiek. 


De oprichter van Faciliance is Martijn de Groot en heeft jarenlange ervaring in de (internationale) wereld van facilities & real estate. Hij heeft diverse complexe verandertrajecten en implementaties uitgevoerd en is lange tijd verantwoordelijk geweest voor het aansturen van tientallen project-, verander- en implemenatiemanagers. Verder is hij ook een specialist op het gebied van beleving, gastvrijheid en gedragsverandering. Meer weten over Martijn?

Ons werkproces


We maken gebruik van diverse en soms unieke methodieken, tools en technieken. Onze aanpak is afhankelijk van de opdracht, maar sowieso begint het met een inventarisatie en elkaar goed leren kennen. We maken daarna een vrijblijvende gespecificeerde offerte en bij akkoord leveren we altijd wat we overeenkomen. Dat garanderen wij.

De kans is groot dat wij meer waarde toevoegen dan dat wij hebben afgesproken. 

Concept realisatie


We integeren nieuwe kennis of technieken in bestaande dienstverlening. We hebben kennis van de inhoud, het proces en de tactiek. Wij  kunnen het eindresultaat visualiseren. 

Vakmanschap


Wij  zijn denkers die doen. Wij werken volgens het principe van win-win-win-win-win. Sowieso leveren wij altijd, maar we voegen ook waarde toe aan de medewerkers van de klant en de maatschappij.

Garantie van resultaat


Wij houden niet van praatjes. Maar ook wij moeten verkopen, dus daarom garanderen wij resultaat en een tevreden opdrachtgever. Twijfels? Vraag het onze andere klanten.