Trainingen

Uw frontoffice maakt het verschil

Bent u op zoek naar manieren om uw imago te verbeteren, concurrentievoordeel op te doen, de productiviteit van medewerkers te vergroten of de aantrekkelijkheid van u als werkgever in de markt te vergroten? Dan is het tijd om naar uw facilitaire dienstverlening te kijken.

De facilitaire medewerkers aan de “frontoffice”, zoals een gastvrouw, receptioniste, beveiliger en telefoniste zijn het visitekaartje van uw bedrijf. Zij maken het verschil door het persoonlijke contact met uw klanten. Hoeveel impact, meerwaarde en herkenbaarheid binnen uw organisatie hebben zij op dit moment? Wordt het uiterste uit uw medewerkers gehaald?

Met onze trainingen garanderen wij de creatie van spontane complimenten en expliciete tevredenheid van uw facilitaire medewerkers, klanten, relaties en bezoekers in het algemeen:

Naast bovenstaande frontoffice trainingen geven wij ook trainingen aan directieteams, managers, teamleiders of medewerkers van de backoffice (handyman, conciërges, cateringmedewerkers, schoonmaakpersoneel (dagman/vrouw). Vol frisse energie, nieuwe en direct toepasbare ideeën, inspiratie en enthousiasme keren uw collega’s terug naar uw organisatie. 

Bel mij